måndag, januari 22, 2007

smskonversation med mamma

min kära mor har nu ägt en mobil i minst 2 år, om jag inte minns fel, och kan det här med sms, även om hon kanske inte riktigt gillar att ha en konversation över sms. som följaktligen kan ses här nedan. konversationen är avskriven i sin helhelt, med undantag av sådan information som inte av mig anses vara lämplig att läggas ut online.


K - Hej mamma. Tänkte bara kolla läget och att du överlevt stormen och så. Kram
M--Ingen fara. Jag klarar allt....... Bra med dig också.
K- Jo det är bra med mig typ. Lite sliten bara. haft möten och grejer i helgen och jag börjar plugga imorgon. "Och en mening till om annat som hänt" :o)
M--Bra. Då har du att göra och sköter dig.
K- Jo, visserligen. Men jag har snarare för mycket att göra. Är inbokad på saker ända fram tills i april...
M--Okey. Men ha det bra och glöm inte jocke på tisdag.
K- Nejdå. "En mening som inte skrivs för att min lillebror läser den här bloggen"



annars så har helgen varit väldigt trevlig, då johanna var förbi hela helgen :o)

anyways.

nu. bok. under täcket.

Inga kommentarer: