tisdag, januari 16, 2007

osovbar & osårbar

inatt är en sådan natt. då jag bara är. och inget når in. och inget kommer ut. så jag kan skriva bäst fan jag vill, jag kan göra hur många hemsidor som helst, kan låtsas bli raggad på av pervon på qx och inget kommer att ge mig någon slags terapi. folk kan bittra över småsaker, gnälla på andra människor, irritera sig på saker. jag kommer inte bry mig. jag vet att jag om 1½ timme kommer ringa mitt ena jobb och sjukanmäla mig, och sen kommer jag sova i 3 timmar innan jag går till mitt nästa jobb. som jag trots allt faktiskt inte hatar. just nu finns det tankar hos mig som vanligtvis inte brukar finnas, (nej oroa er inte. det handlar varken om att jag vill skära mig, ta livet av mig eller andra saker som innebär att jag skulle skada mig själv.) men det är inget jag vanligvis tänker på att jag kanske skulle kunna göra. men det har iofs andra orsaker. men jag kommer som vanligt inte göra något. jag försöker peppa mig själv med mitt fullspäckade schema den här veckan. det är nästan så som jag vill ha det. dock finns det fortfarande luckor för både mat och sova. det behövs alltså inte schemaläggas. det är dumt. anyways. i helgen skulle jag vara helt ledig och all johannas, men ja. så blev det visst inte. jag har två möten. ett på lördag ett på söndag. men trots allt, så gör det inget. johanna förstår. och ja, jag råkar trivas på möten. antingen är jag bara dum, naiv och "ny" eller så råkar det vara så att jag faktiskt tycker om det.


nej, pepp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter inte som nån megarolig deppdag precis!segt!men man får ha en eller två deppdagar ibland annars hade man inte uppskattat alla roliga å mysiga dagar som man har i livet...lyssna på en vis en=)puss å kram på dej

Anonym sa...

oj,de va fia som skrev förresten de förra inlägget..haha

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre snart. Det är tråkigt att vara deppig, men jag håller med föregående talare, ibland kan det vara rätt skönt också. Det beror iofs HUR deppig.

En glädjande nyhet är ju iallafall att du också tycker om darin! =) Det tycker jag om. =)