söndag, augusti 13, 2006

Andras ord..

Ibland önskar jag att jag kunde hitta orden som kunde förklara hur jag kände.
Och alltid önskar jag att jag vore den perfekta pojkvännen
Och ibland, men bara ibland, önskar jag att jag inte vore jag.

I have built a treehouse
I have built a treehouse
Nobody can see us
it’s a you and me house

Musiken och mina vänner gör mig levande!

Jag har inga ord idag, jag har använt alla ord till noveller och dialogen.
Kanske återkommer orden imorgon, eller någon annan dag.
Så därför blir min blogg idag fylld med ord som någon annan skrivit.


För du ser mig
det är det finaste du ger mig
undrar hur du orkar med
alla mina mörka dagar
men du ser mig
håller om mig när jag ber dig
då när orden tagit slut
talar kärleken sitt språk

--


Jag trodde allting var så enkelt för mig
Alla känslor höll jag inom mig själv
Jag levde dag för dag
Utan att se
För att få nånting så måste man ge

Natten då vi älska med varann
Alla mina hämningar försvann
Jag föddes på nytt, där i din famn
Jag hörde änglarna viska ditt namn

----


kärlek, frihet, gemenskap och mångfald.

Don't assume anything!

Inga kommentarer: