lördag, augusti 19, 2006

hur orkar ni??

Nu är jag ganska trött måste jag säga. Comviq.se funkar, men inte går det att tanka mobilen där. Och jag har ju lovat. Så jag får vara vaken tills hagahallen öppnar. Är ju bara 2 timmar kvar, men iallafall. :P Får väl spela lite tv-spel, det brukar hålla mig vaken faktiskt. Hade en ganska seg dag. Men jag fick ett underbart telefonsamtal. Även om det bara varade 1 minut.

Jag har hittat en underbart, fin låt, ni hittar en del av texten i blogginlägget under det här ;o)
Men det är faktiskt inte därför som jag la in texten, utan faktiskt för att jag är lycklig. Till skillnad från vad folk tydligen tror.
Just nu vet jag iofs inte riktigt hur det kommer att gå, men jag vet iallafall att jag kommer att följa mitt hjärta. Och jag vet var det går. Och jag kommer aldrig någonsin sluta vara ärlig. Aldrig.

Ja, jag har lärt mig en massa om mig själv den senaste månaden, saker jag faktiskt inte visste om mig själv. Det är väldigt intressant. väldigt.

Om ni är intresserad av vad jag lärt mig om mig själv, så får ni fråga, så kanske det kommer ett (o)intressant inlägg om det någongång. Inte för att någon kommenterar min blogg, men ändå. (nej, jag är inte bitter).

well, anyways. Nu är ju frågan om jag ska lira lite tv-spel eller fortsätta lite på hemsidan. Hemsidan är ju intressantare och innebär mer jobb för hjärncellerna plus att det är jäkligt kul :o). Men för en halvt sovande grabb i sina bästa år :p så kanske det är smartare att lira lite. Så att jag inte får sitta och koda om allt imorgon när jag vaknat. Eller ja, idag, efter att jag har fixat det jag ska fixa..Ojoj, nu yrar jag.



Jag förstår inte hur ni orkar!




Puss och gull.


don't assume anything!

Inga kommentarer: