tisdag, augusti 08, 2006

Planen för idag...

Min plan för idag var att jag varje gång fick lust att skriva något i bloggen så skulle jag skriva det i ett txtdokument och när jag senare gick och la mig så skulle jag bara kopiera in det och så skulle allt vara klart. Det känns inte som en bra idé längre. Så vi låter bli.

Ellen är nu begravd. Till tonerna av Tears in Heaven tog jag farväl. Imorgon tar jag tag i att tömma och tvätta buren. Sen får vi se om den får en ny inneboende eller får stå tom.

Mitt försök till att skriva ner mina tankar när de kom var nog mest för att få klarhet i min förvirring. Det fick inte så bra. Men det ledde till någonslags klarhet. Jag är allt, därför är jag inget.

Det blev dessutom orden som förgyller den nya designen på min hemsida som jag håller på med. Den är inte klar för beskådning ännu eftersom jag har en snus kvar och jag slutar snusa imorgon. Endast tillfälligt pga pengabrist, så ni behöver inte oroa er för att jag ska sluta helt.

Vård för transsexuella i Västra Götaland går superbra. Är över 100 underskrifter påJag och Andrée är glada och chockade :o) Men vi har våra 2 vad, så vi får väl se vem som vinner eller vinner. Eftersom jag först satta 5 kr på 300 underskrifter och han 500 så är det ju en win - win situation. För om jag förlorar så får vi ju in fler underskrifter och om han förlorar så har vi ju fått in runt 300 underskrifter, vilket är bättre än de 7 som vi började med. Vad nr 2 är jag som ändrat mig och satsar hela 10 kr på 600 underskrifter, medans Andrée står kvar på sina 500. Även där en win - win situation.

Idag tog msn mig till nya höjder.. Fysiskt talat! Det var iofs ganska coolt. Men jag föredrar "the real thing", men går man på T så gör man!

Nej, nu åker sista snusen in. Så det är dags att avsluta det här. Sen så borde jag nog äta mer än en gång imorgon. Jag har hört att det är bra. Eller har jag fel?

Dessutom så anmälde jag mig för att bli engagerad i ett politiskt parti idag, eller ja, om det blir något ungdomsförbund här i Karlstad. Det verkar intressant och spännande, så vi får se hur det går med den saken.

Planen för imorgon lyder att jag ska maila person nr 2 som vill ha en hemsida, så har jag tur får jag svar från båda parterna imorgon och vet då hur mycket cash jag kommer att tjäna i den närmsta framtiden och hur mycket jobb jag måste lägga ner. Alltid intressant att veta.

Nu är det läggdags och jag hoppas på att få samma sängkamrat som igår - dvs min katt.

Jag är allt, därför är jag inget!

1 kommentar:

vio sa...

hallå, sluta sno mina punchlines... hitta på egna.