onsdag, augusti 02, 2006

Just nu känner jag mig bara så mycket misär. Jag sitter på golvet på herrtoan och surfar på en mac. Laddar batteriet på datorn och mobilen. Men seriöst. Campingen här i Rissne är allt som inte är bra. Ungefär för att göra en lång historia kort - campingägaren(eller vad han nu är) är homofob, rasist, transofob och kvinnohatare. Och dessutom bor han i en husvagn, går runt i skinnväst och hockeyfrilla ala 80-talet.

Annars så.. ja.. annars tar vi en annan gång. Jag är förvirrad på i stort sett alla plan. Utom ett. Könsidentiteten. Där är jag på det klara med vad jag är. Men alla andra plan är fruktansvärda kaos just nu. Men jag orkar inte ta tag i saker och ting. Så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig ensam i mitt och Vio's zebrarandiga tält och där ska jag bara ta det lugnt. Kanske skriva om ljuset från vägglampan(heter det så) lyser igenom tältduken tillräckligt.

Datorn har fått några minuters mat, min fot sover och det gör jag också i stort sett.. Jag återkommer i veckan med mer av mitt förvirrade liv. Eller så kommer det när jag är gräsänklinge.. anyways. Ser ni mig i Pride Park, Pride House eller bara på stan (stockholm då alltså) så kom fram och säg hej, jag lovar att jag inte kommer att bita er. Jag är mycket mer kärleksfull och kramigare än så. Så kom och säg hej så kanske du får en kram..



Puss

Inga kommentarer: