onsdag, augusti 09, 2006

Idag tänkte jag följa gårdens grej med att egentligen bara kopiera in texten jag skrivit under dagen, men den är relativt kort och osammanhängande. Så jag låter bli, däremot får ni ta del av dagen iallafall.

Den nya designen på min hemsida är klar och finns för beskådan på www.kimpe.se för den som är intresserad. Jag blir extra glad om ni skriver något fint eller fult i gästboken.

Jag ska tydligen bli våldgästad på lördag. Utan att jag vet om det iofs, men iallafall. Jag får spela förvånad helt enkelt. Inte så svårt måste jag nog säga. Däremot ska det bli skönt att träffa lite folk. Det blev väldigt tomt när jag åkte från Pride och alla 10 000-tals människor till en tom lägenhet där de enda ljud jag hör förutom min musik är min katt som jamar högt ungefär varannan timme. Det bästa med honom är i och för sig att han faktiskt är gosig nuförtiden och ser till att jag inte sover ensam i sängen.

Tankarna har gått upp och ner idag, fram och tillbaka. Men in worst case senario så har jag hittat låten jag kan sitta och deppa till i några veckor innan jag orkar bli normal igen.
Fast sen kom det ett trevligt samtal som intressant nog fick mig på mycket bättre humör. Även om samtalet i sig inte berörde saker och ting som gör så att jag mår lite sämre än vanligt.

Nu så här mitt i natten hade jag ett väldigt trevligt samtal med en 50-åring på QX. Vilket började med att han undrade om jag hade lust att prata lite. Jag som är social som alla vet, hade inget emot ett nattligt samtal på qx. Grejen var väl att han ledde inte det på sex, vilket inte jag tyckte var så kul. Vilket slutade med att han erbjöd sig att komma hit och suga av mig. Vilket jag inte heller var så sugen på, så jag skyllde på ostädat och odiskat. Vilket inte avskräckte honom. Jag bad om en bild på honom och fick till slut en bild och brast ut i skratt. Ja, jag vet det var elakt. Men jag var inte ensam om att skratta. Varpå jag snällt försökte avböja hans erbjudande på ett snällt sätt. Varpå han faktiskt blir förbannad och enkelt sagt uttrycker sitt förakt mot mig som trots att jag har sambo faktiskt söker sex på qruiser.
Nu har han spärrat/ignorerat mig. Utan att jag har gjort något. Men iallafall. Intressant dag måste jag säga.

Nu ska jag sova för kl 0815 är det jag som går upp och ringer vårdcentralen. Det är dags för T-spruta nr 3 :o)

Puss, gull & godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

och nu hittade jag hit.
hälsningar från finland!